وظایف و اختیارات اداره کارگزینی: - اداره امور استخدام، انتصاب، انتقال، ماموریت، ترفیع، مرخصی و بازنشستگی کارکنان (اعم از اعضاء هیات علمی وکارکنان غیر آموزشی و شاغلین مشاغل کارگری) طبق قوانین ومقررات - تهیه و تنظیم کلیه احکام پرسنلی کارکنان با توجه به مقررات مصوب - اظهار نظر و پاسخ به سئوالات واحدهای مختلف در مورد مسائل پرسنلی - تنظیم فهرست احتیاجات پرسنلی براساس پیشنهادات واحدها پس از هماهنگی با مدیریت برنامه و بودجه و تشکیلات و سایر واحدهای ذیربط و انجام کلیه مراحل امور استخدام و تامین نیازهای پرسنلی دانشگاه برابر مقررات - انجام امور ترفیع و ارتقاء کارکنان برابر مقررات مربوط با همکاری واحدهای ذیربط -همکاری در امور آموزش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه براساس نیازهای آموزشی مورد لزوم و برنامه های تنظیم شده توسط مراجع ذیصلاح - تهیه آمار و نمودارهای مختلف پرسنلی - حفظ و نگهداری پرونده های پرسنلی اعم از جاری و راکد وغیره - هماهنگی درامور مربوط به مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه ها ودستورالعمل های مربوط به امور اداری و رسیدگی و کنترل اطلاعات و مدارک پرسنلی و اداری واصله از سایر واحدها -ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه مقررات استخدامی وطبقه بندی مشاغل و اظهار نظر در مورد آنها - اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحدهای مربوط - بررسی پیشنهاد انتصاب کارکنان و تطبیق آنها با مقررات و قوانین در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و انجام امور مربوط - تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای دانشگاه -ارائه خدمات مشورتی درکلیه زمینه های استخدامی، اداری و طبقه بندی مشاغل - جمع آوری و تنظیم اطلاعات پرسنلی و آمار کلیه کارکنان دانشگاه در زمینه های مورد لزوم و همکاری لازم با واحدهای ذیربط دراین مورد - همکاری با دفتر برنامه ریزی و بودجه و تشکیلات درتهیه آمار و اطلاعات لازم دانشگاه |