شرح وظایف اداره تدارکات و پشتیبانی دانشگاه: - دریافت فهرست لوازم فنی واداری مورد نیاز واحدها وتنظیم برنامه خرید وتدارک آنها بر اساس برنامه زمانی والویت ها - دریافت درخواست کالا از واحدها و ثبت وپیگیری آن تا هنگام تحویل کالا - استعلام بها (یا مناقصه) و مقایسه قیمت ها وانتخاب نازلترین قیمت، برابر مقررات - تهیه برنامه سفارشات براساس برنامه خرید وموافقتنامه معامل و متعامل - وصول کالا و توزیع آن به واحدهای مربوط - انجام امور مربوط به ترخیص کالاهای رسیده به گمرک وحمل آن به واحدهای مربوط - دریافت خسارات بیمه ای کالاها - پیگیری کسری محموله ها - کنترل انبار کلیه واحدهای حوزه ستادی بوسیله کاردکس یا کامپیوتر و انجام محاسبات آماری به منظور تشخیص خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها - تنظیم اسناد هزینه خریدها وارسال آن به واحد امور مالی و ذی حسابی |